#Motivácia Dokonalý návod na ploché brucho: Ide to aj bez námahy!

Dokonalý návod na ploché brucho: Ide to aj bez námahy!

Trápi vás, že sa vám objavujú na brušku miesta, ktoré sa vám nepáčia, ale bohužiaľ, nemáte veľa času to riešiť? S našimi tipmi to bude jednoduchšie.

Veríme, že z výsledkov budete mať takú radosť, že po týždni nebudete chcieť prestať, ale všetko záleží na tom, ako poctivo dodržiavate režim!

Pozrite si jednoduché kroky, ktoré stačí dodržiavať a máte vyhraté!

#5. Jedzte častejšie

Namiesto troch veľkých jedál denne, ktorá zaplnia vaše telo, jedzte menšie jedlá a častejšie. Každé dve alebo tri hodiny zjedzte niečo malé. Tieto jedlá nezaplnia váš žalúdok, zabezpečia, že váš metabolizmus pôjde na plné obrátky a vy nebudete mať hlad.

#4. Jedzte menej jedál bohatých na vlákninu

Mnoho jedál obsahujúcich veľa vlákniny – brokolica, fazuľa, kapusta, karfiol – spôsobujú plynatosť a nafúknutie. Snažte sa tento týždeň tieto jedlá nejesť. Po skončení týždňa ich postupne zase vracajte do svojho jedálnička. Možno zistíte, že sú pre vás niektoré vhodnejšie, než iné a budete schopní si upraviť vlastnú stravu tak, aby nezaťažovala váš žalúdok.


Proti plynatosti a nafúknutiu môžete bojovať prípravkami z lekárne, ktoré obsahujú enzýmy, ktoré rozkladajú komplexné cukry z hlúbovej zeleniny a zaisťujú tak ľahšie trávenie.

#3. Upravte svoje porcie ovocia a zeleniny

Surová zelenina a ovocie sú skvelé pre celkové zdravie, ale spôsobujú napnutie žalúdka, takže je lepšie jesť ich cez deň len po malých množstvách.

#2. Zistite, či netrpíte neznášanlivosťou na laktózu

Ak vás mliečne výrobky nepríjemne nafukujú a spôsobujú vám plynatosť, možno máte problémy tráviť laktózu alebo cukry obsiahnuté v mliečnych produktoch. Skúste nejakú dobu jesť len jedlá s nízkym obsahom laktózy (jogurty) a jedzte mliečne výrobky spolu s inými jedlami. Môžete si tiež kúpiť potraviny bez laktózy alebo užívať rôzne lieky na podporu trávenia.

Jedzte jedlá s vysokým obsahom draslíka. Také jedlá sú napríklad banány, avokádo, papája, mango, melón a netučný jogurt (bez umelých sladidiel). Draslík je prirodzeným diuretikom, takže vaše telo zbaví prebytočnej vody a pocitu nafúknutia.

#1. Dodržujte pitný režim