#Motivácia 7 dňová diéta, ktorá sa stáva po celom svete veľmi populárnou. MÔŽE...

7 dňová diéta, ktorá sa stáva po celom svete veľmi populárnou. MÔŽE JU PODSTÚPIŤ NAOZAJ KAŽDÝ

Dôležitým faktorom pre dosiahnutie požadovaného výsledku je podľa dietologičky pozitívny prístup a aktívny životný štýl. Jej obľúbené motto znie: “Náš život je odrazom našich myšlienok.” Jedlo by malo byť pre vás zábavou, ale jeho kvalita a množstvo by malo byť prísne pod kontrolou.

Jedálniček

Pondelok

Raňajky – šťava alebo smoothie z čerstvého ovocia a zeleniny s otrubami
Desiata – šalát z varenej repy a mrkvy, slivky s vlašskými orechmi pokvapkané rastlinným olejom
Obed – varené kuracie mäso so špenátom
Olovrant – grapefruit
Večera – 100g nízkotučného tvarohu, zeleninový šalát dochutený bielym jogurtom

Utorok

Počas dňa si môžete dopriať 2 kusy morského vlka s kapustou alebo fazuľou a rastlinným olejom. Je potrebné konzumovať zeleninovo-ovocné šťavy a surové ovocie.

Streda

Raňajky – 200g ryža s dusenou zeleninou, pohár paradajkovej šťavy
Desiata – 30g nízkotučného syra, jablko
Obed – zelerová alebo brokolicová polievka, plátok ražného chleba a jablko
Olovrant – 150g varené ryby, 200g dusené zelené fazuľky
Večera – šalát z červenej repy, mrkvy, kapusty a citrónovej šťavy

Štvrtok

Vyvážený deň na šťavách, zriedených s vodou v pomere 2:1. Celkové množstvo – 3 litre

Piatok

Raňajky – ovocný šalát s pšeničnými vločkami
Desiata – chlieb s otrubami, šalát zo zeleru, jabĺk, brusníc, poliaty olivovým olejom
Obed – Tanier šošovicovej alebo fazuľovej polievky, 100g kyslej kapusty s maslom
Olovrant – 200g mrkvového suflé
Večera – 100g varenej ryby, 300g kapustového šalátu

Sobota

Raňajky – omeleta z bielkov so špenátom, 100g nízkotučného syra
Desiata – ražný chlieb, čerstvý pomarančový džús
Obed – 150g vareného hovädzieho mäsa, listový šalát
Olovrant – 100g nízkotučného tvarohu s jogurtom, jablko
Večera – 100g uvarenej pohánky, 200g šalátu z paradajok a byliniek

Nedeľa

Celý deň konzumujte pečené jablká – 1,5kg

Ako môžete vidieť, strava je veľmi rozmanitá. Máte povolené jesť mäso, ryby, mliečne výrobky a šaláty. Metóda Rimmel Moysenko je zameraná nielen na zníženie hmotnosti o 2-6 kíl, ale aj na hĺbkové prečistenie vášho organizmu.